EDI Network

Обмін усіма необхідними документами між торговельними мережами та постачальниками

service-edi-svg_1_1.png

Додали можливість відправки документів COMDOC лише з підписом відправника

Що зробили?

При відправки певного тегу в структурі документу COMDOC буде спрацьовувати алгоритм який буде надавати документу певний статус «‎Документу не потребує підписання» та блокувати можливість підписання отримувачу.

Для кого зробили?

Для покривання певних бізнес процесів мереж при обміні комерційними документами зі своїми контрагентами.

Навіщо зробили?

Для мереж (замовние функціоналу була мережа Велика кишеня)

Velika_kishenya.png
Mozhlivist_odnostoronnogo_pidpisannya_v_dokumentah_COMDOC.png

Підпис комерційного документу

Що зробили?

Додали окремий блок перегляду інформації про підписантів при відправці запиту на анулювання, відмови від підпису та відклику підпису.


Для кого зробили?

Для користувачів, які опрацьовують комерційні документи та перевіряють статуси та відповідні накладені підписи.


Навіщо зробили?

Для більш комфортного інтерфейсу відображення підписів по комерційним документам та дії з ним, та, відповідно, зрозумілішого сприйняття інформації про підписантів.

image_17.png

Розширений пошук в сервісі «Підключення до мережі»

Що зробили?

Додали окреме модальне вікно розширеного пошуку в розділі «Підключення до мережі» розділу «Заявки»


Для кого зробили?

Для користувачів, які переглядають створену заявку на підключення до конкретної мережі, але хочуть зекономити час на пошук в журналі створених заявок.


Навіщо зробили?

Для більш зручного та швдикого пошуку по конкретним параметрам. Тепер у користувачів є можливість, через відповідне модальне вікно, виконати пошук по назві мережі, номеру договору, дати договору, дати віправки та статусу.

image_18.png

Для партнерів METRO

Logo_METRO1.svg

Що зробили?

В рамках продовження роботи над проєктом Метро B2B ми впровадили новий документ «Накладна на повернення»‎


Для кого зробили?

Для представників мережі Метро та покупців продукції які працюють в рамках B2B процесу.


Навіщо зробили?

Даний документ дозволить фіксувати товарні позиції, які в рамках обміну з контрагентами, повертаються від покупця продавцеві з можливістю вказання в документі від'ємних значень кількості товарів та сум.

image_13.png

Редизайн журналу мереж

Що зробили?

Зробили редизайн журналу мереж та додали розширений пошук до розділу «Мережі»


Для кого зробили?

Для користувачів нашої платформи, які підключаються до нових контрагентів та регулярно шукають потрібного в журналі мереж.


Навіщо зробили?

Тепер постачальники зможуть користуватися функціоналом розширеного пошуку в журналі мереж для більш зручного та швидкого знаходження потрібного контрагента. Додатково користувач тепер зможе шукати та переглядати міжнародні мережі за допомогою окремого ключа пошуку "Країна".

Також за допомогою окремої плашки Нова мережа користувач може орієнтуватися, які саме мережі під'єднались за останній календарний місяць.

image_11.png
pasted_image_0_3.png

Розділи «Підключення до мережі» та «Довідники»

Що зробили?

Перенесли розділи «Підключення до мережі» та «Довідники»(Товарний довідник та Довідник договорів) до сервісу EDI Network.


Для кого зробили?

Для користувачів нашої платформи, які регулярно працюють з сервісом EDI Network та стикаються з постійним додаванням або оновленням інформації по товарним позиціям.


Навіщо зробили?

Тепер формування документації в сервісі EDI Network стало ще зручніше. При заповненні документу захотіли додати якийсь товар в товарний довідник або відредагувати інформацію по тому, що вже існує? Один клік і ви вже в потрібному розділі. Є потреба передивитись відправлені заявки до мережі або сформувати нову? Два кліки і ви вже у формі створення заявки.

chrome-capture-2023-8-12_1.gif

Внутрішнє погодження е-документа

Ми раді представити вам низку окремих функцій, які дозволяють заощадити час і зусилля на внутрішнє погодження документа, як ніколи раніше. Ось деякі з ключових функцій, які ми удосконалили

Що зробили?

Тепер ви можете редагувати вже створений або додати новий сценарій погодження, з вказанням дії, яка очікується від співробітника(«Погодити» або «Підписати») в будь-якому порядку.

Додати декілька підписантів до сценарію? Легко.
Вказати користувачів що підписують першими, а що погоджують другими? Запросто.


Для кого зробили?

Якщо у вашій компанії рішення залежать від кількох осіб, з якими потрібно погоджувати документи й вам щоразу доводиться роздруковувати документ і ходити по кабінетах для погодження та збору підписів, то це рішення точно для вас.


Навіщо зробили

Щоб ви могли налаштувати сценарій, який підходить саме вам і вашим колегам для того, щоб не оббивати пороги кабінетів для отримання підпису або погодження документа. Робіть всі швидко та зручно разом з нами.

chrome-capture-2023-8-15.gif

Пошук в адаптивній версії

Що зробили?

Додали можливість пошуку в адаптивній версії для сервісу EDI Network аналогічно як на WEB:

poshuk0110.png
poshuk2.png

Автопогодження е-документа

Що зробили?

Ми пропонуємо додатковий функціонал автопогодження:
В окремому розділі обирайте з вже створених або додавайте новий сценарій з вказанням відповідних критеріїв: Тип вхідного документа, назва контрагента, кроки погодження і т.д.

При надходженні документа, який збігається з вказаними критеріями, він буде автоматично надісланий по вказаному сценарію погодження, що дозволить вам ще менше витрачати часу на обробку документа. Круто, правда?)


Для кого зробили?

Користувачі які дійсно цінують свій час, та не хочуть кожен раз відправляти той самий документ по тому самому сценарію погодження — це те що вам потрібно.


Навіщо зробили?

Ми за максимальну автоматизацію процесу взаємодії користувача з нашою платформою, тому тепер вам не знадобиться робити багато рутинних дії на платформі, декілька кліків і ви гарантовано зекономили собі додатковий час та зусилля.

chrome-capture-2023-8-15_2.gif

Делегування своїх кроків погодження/підписання

Що зробили?

Тепер на нашій платформі є можливість користувачам делегувати свої кроки погодження/підписання іншим співробітникам. Хочемо зауважити що у вас буде можливість делегувати лише на користувачів які мають доступ до вхідних документів та лише коли настала саме ваша черга погоджувати документ.

Для кого?

Якщо ви сьогодні захворіли, позапланова відпустка/вихідний або просто нема змоги опрацювати документ, сміливо делегуйте це іншому співробітнику не зупиняючи робочий процес .

Навіщо зробили?

Ми розуміємо, що іноді виникають несподівані обставини, які ускладнюють певним користувачам виконання завдань погодження тому даний функціонал делегування буде забезпечувати безперебійне проходження процесу, навіть якщо хтось зі співробітників недоступний.

chrome-capture-2023-8-15_3.gif

Потрібна допомога спеціаліста з електронного документообігу?

Залишайте заявку, ми зв'яжемось з вами найближчим часом.

Якщо у вас є якісь ідеї з покращення нашої платформи, звертайтеся до feedback@edin.ua

Ми будемо тільки раді покращити вам роботу та бути максимально корисними) 

Оберіть сервіс та дізнайтесь, який новий функціонал тепер доступний для роботи ↓

service-vilnyi-svg_1.png

Вільний

Дуже просте рішення для обміну електронними юридично значущими документами

service-edi-svg_1.png

EDI Network

Універсальне рішення для обміну всіма е-документами в процесах постачання, перевезення та закриття угод

service-ettn-svg_1.png

E-TTH

E-рішення для обміну ТТН версії 2 та 3 в електронному вигляді між учасниками перевезення

service-distribex-svg_1.png

EDIN Market

Оптовий В2В онлайн майданчик для замовлень безпосередньо у виробників та дистриб'юторів 

service-es-svg_1.png

Е-Специфікація

Рішення для узгодження цін між постачальниками та торговельними мережами

com-propouse.png

Комерційна пропозиція        

Е-рішення для пошуку нових ринків збуту та розширення товарного асортименту

service-tender-svg_1.png

EDIN Tender

Платформа для проведення та участы в тендерах, торгах та аукцыонах онлайн

service-certificates-svg_1.png

EDIN-Certificate        

Рішення, призначене для обміну з партнерами е-сертифікатами якості

service-wd-svg_1.png

WhiteDoc

Шаблони документів і гнучкий процес їх заповнення, узгодження та підпису

integration.png

Інтеграція

Електронний документообіг у вашій обліковій системі

osobistiy_kabinet.png

Особистий кабінет

Керування балансом, тарифом, компаніями, GLN

Driver_logo_blue.png

EDIN Driver

Мобільний застосунок для підписання е-ТТН водіями