✓При відправки певного тегу в структурі документу COMDOC буде спрацьовувати алгоритм який буде надавати документу певний статус «Документу не потребує підписання» та блокувати можливість підписання отримувачу.
Для покривання певних бізнес процесів мереж при обміні комерційними документами зі своїми контрагентами.
✓Додали окремий блок перегляду інформації про підписантів при відправці запиту на анулювання, відмови від підпису та відклику підпису.
Для користувачів, які опрацьовують комерційні документи та перевіряють статуси та відповідні накладені підписи.
Для більш комфортного інтерфейсу відображення підписів по комерційним документам та дії з ним, та, відповідно, зрозумілішого сприйняття інформації про підписантів.
✓Додали окреме модальне вікно розширеного пошуку в розділі «Підключення до мережі» розділу «Заявки»
Для користувачів, які переглядають створену заявку на підключення до конкретної мережі, але хочуть зекономити час на пошук в журналі створених заявок.
Для більш зручного та швдикого пошуку по конкретним параметрам. Тепер у користувачів є можливість, через відповідне модальне вікно, виконати пошук по назві мережі, номеру договору, дати договору, дати віправки та статусу.
✓ В рамках продовження роботи над проєктом Метро B2B ми впровадили новий документ «Накладна на повернення»
Для представників мережі Метро та покупців продукції які працюють в рамках B2B процесу.
Даний документ дозволить фіксувати товарні позиції, які в рамках обміну з контрагентами, повертаються від покупця продавцеві з можливістю вказання в документі від'ємних значень кількості товарів та сум.
✓ Зробили редизайн журналу мереж та додали розширений пошук до розділу «Мережі»
Для користувачів нашої платформи, які підключаються до нових контрагентів та регулярно шукають потрібного в журналі мереж.
Тепер постачальники зможуть користуватися функціоналом розширеного пошуку в журналі мереж для більш зручного та швидкого знаходження потрібного контрагента. Додатково користувач тепер зможе шукати та переглядати міжнародні мережі за допомогою окремого ключа пошуку "Країна".
Також за допомогою окремої плашки Нова мережа користувач може орієнтуватися, які саме мережі під'єднались за останній календарний місяць.
✓ Перенесли розділи «Підключення до мережі» та «Довідники»(Товарний довідник та Довідник договорів) до сервісу EDI Network.
Для користувачів нашої платформи, які регулярно працюють з сервісом EDI Network та стикаються з постійним додаванням або оновленням інформації по товарним позиціям.
Тепер формування документації в сервісі EDI Network стало ще зручніше. При заповненні документу захотіли додати якийсь товар в товарний довідник або відредагувати інформацію по тому, що вже існує? Один клік і ви вже в потрібному розділі. Є потреба передивитись відправлені заявки до мережі або сформувати нову? Два кліки і ви вже у формі створення заявки.
Ми раді представити вам низку окремих функцій, які дозволяють заощадити час і зусилля на внутрішнє погодження документа, як ніколи раніше. Ось деякі з ключових функцій, які ми удосконалили
✓ Тепер ви можете редагувати вже створений або додати новий сценарій погодження, з вказанням дії, яка очікується від співробітника(«Погодити» або «Підписати») в будь-якому порядку.
✓ Додати декілька підписантів до сценарію? Легко.
Вказати користувачів що підписують першими, а що погоджують другими? Запросто.
Якщо у вашій компанії рішення залежать від кількох осіб, з якими потрібно погоджувати документи й вам щоразу доводиться роздруковувати документ і ходити по кабінетах для погодження та збору підписів, то це рішення точно для вас.
Щоб ви могли налаштувати сценарій, який підходить саме вам і вашим колегам для того, щоб не оббивати пороги кабінетів для отримання підпису або погодження документа. Робіть всі швидко та зручно разом з нами.
✓ Ми пропонуємо додатковий функціонал автопогодження:
В окремому розділі обирайте з вже створених або додавайте новий сценарій з вказанням відповідних критеріїв: Тип вхідного документа, назва контрагента, кроки погодження і т.д.
При надходженні документа, який збігається з вказаними критеріями, він буде автоматично надісланий по вказаному сценарію погодження, що дозволить вам ще менше витрачати часу на обробку документа. Круто, правда?)
Користувачі які дійсно цінують свій час, та не хочуть кожен раз відправляти той самий документ по тому самому сценарію погодження — це те що вам потрібно.
Ми за максимальну автоматизацію процесу взаємодії користувача з нашою платформою, тому тепер вам не знадобиться робити багато рутинних дії на платформі, декілька кліків і ви гарантовано зекономили собі додатковий час та зусилля.
✓ Тепер на нашій платформі є можливість користувачам делегувати свої кроки погодження/підписання іншим співробітникам. Хочемо зауважити що у вас буде можливість делегувати лише на користувачів які мають доступ до вхідних документів та лише коли настала саме ваша черга погоджувати документ.
Якщо ви сьогодні захворіли, позапланова відпустка/вихідний або просто нема змоги опрацювати документ, сміливо делегуйте це іншому співробітнику не зупиняючи робочий процес .
Ми розуміємо, що іноді виникають несподівані обставини, які ускладнюють певним користувачам виконання завдань погодження тому даний функціонал делегування буде забезпечувати безперебійне проходження процесу, навіть якщо хтось зі співробітників недоступний.
Залишайте заявку, ми зв'яжемось з вами найближчим часом.
Якщо у вас є якісь ідеї з покращення нашої платформи, звертайтеся до feedback@edin.ua
Ми будемо тільки раді покращити вам роботу та бути максимально корисними)