Інтеграція з API забезпечує обмін документами в реальному часі через безпечний канал (https), швидку обробку інформації, закриття бізнес-процесів в єдиному онлайн-середовищі та економію коштів, ресурсів і часу.
ПЕРЕВАГИ:
1. Розширена кількість та типи реалізованих у модулі електронних документів (замовлення, відвантаження, приймання, товарні накладні, податкові накладні тощо).
2. Робота з ЕЦП, підписання документів, перевірка підпису, зняття підпису, шифрування.
3. Можливість обмінюватися е-документами зі 140+ торговельними мережами та всіма вашими партнерами.
4. Інтеграція з платформою EDIN через API-EDIN — це швидкість відправлення та отримання документів, безпека вашого документообігу.
Стандартне швидке налаштування ERP Connector PRO для:
Конфігурації на керованих формах:
Конфігурації на звичайних формах:
✓ Можливість перегляду і опційного підписання Акту Розбіжностей в сервісі eTTN.
Для Вантажовідправника
Надати можливість Вантажовідправнику переглядати Акти розбіжностей до ТТН і при необхідності підписувати їх своєю стороною.
✓Можливість отримання вхідної ТТН і її підписання
Для Вантажоодержувача
Надати можливість Вантажоожержувачу переглядати вхідні ТТН і при необхідності підписувати їх своєю стороною. Підходить для кейсів внутрішніх переміщень
✓Внесли зміни згідно нової форми Податкової Накладної
Для Постачальника
Коректне формування Податкових накладних та розрахунку коригувань до податкових, згідно оновлених форм.
✓ Можливість перегляду Акту про заміни пункту призначення вантажу в сервісі eTTN
Для Вантажовідправника
Надати можливість Вантажовідправнику переглядати перегляди Акти про заміни пункту призначення вантажу до ТТН
Перейти на наступну сторінку >>
Залишайте заявку, ми зв'яжемось з вами найближчим часом.
Якщо у вас є якісь ідеї з покращення нашої платформи, звертайтеся до feedback@edin.ua
Ми будемо тільки раді покращити вам роботу та бути максимально корисними)