EDI Network

Обмін усіма необхідними документами між торговельними мережами та постачальниками

service-edi-svg_1_1.png

Внутрішнє погодження е-документа

Ми раді представити вам низку окремих функцій, які дозволяють заощадити час і зусилля на внутрішнє погодження документа, як ніколи раніше. Ось деякі з ключових функцій, які ми удосконалили

Що зробили?

Тепер ви можете редагувати вже створений або додати новий сценарій погодження, з вказанням дії, яка очікується від співробітника(«Погодити» або «Підписати») у будь-якому порядку.

Додати декілька підписантів до сценарію? Легко.
Вказати користувачів, що підписують першими, а що погоджують другими? Запросто.


Для кого зробили?

Якщо у вашій компанії рішення залежать від кількох осіб, з якими потрібно погоджувати документи й вам щоразу доводиться роздруковувати документ і ходити по кабінетах для погодження та збору підписів, то це рішення точно для вас.


Навіщо зробили?

Щоб ви могли налаштувати сценарій, який підходить саме вам і вашим колегам для того, щоб не оббивати пороги кабінетів для отримання підпису або погодження документа. Робіть все швидко та зручно разом з нами.

chrome-capture-2023-8-15.gif

Автопогодження е-документа

Що зробили?

Ми пропонуємо додатковий функціонал автопогодження:
В окремому розділі обирайте з вже створених або додавайте новий сценарій з вказанням відповідних критеріїв: Тип вхідного документа, назва контрагента, кроки погодження і т.д.

При надходженні документа, який збігається з вказаними критеріями, він буде автоматично надісланий по вказаному сценарію погодження, що дозволить вам ще менше витрачати часу на обробку документа. Круто, правда?)

Для кого зробили?

Користувачі, які дійсно цінують свій час, та не хочуть кожен раз відправляти той самий документ по тому самому сценарію погодження — це те, що вам потрібно.

Навіщо зробили?

Ми за максимальну автоматизацію процесу взаємодії користувача з нашою платформою, тому тепер вам не знадобиться робити багато рутинних дій на платформі, декілька кліків і ви гарантовано зекономили собі додатковий час та зусилля.

chrome-capture-2023-8-15_2.gif

Делегування своїх кроків погодження/підписання

Що зробили?

Тепер на нашій платформі є можливість користувачам делегувати свої кроки погодження/підписання іншим співробітникам. Хочемо зауважити, що у вас буде можливість делегувати лише на користувачів, які мають доступ до вхідних документів та лише коли настала саме ваша черга погоджувати документ.


Для кого?

Якщо ви сьогодні захворіли, позапланова відпустка/вихідний або просто нема змоги опрацювати документ, сміливо делегуйте це іншому співробітнику не зупиняючи робочий процес .


Навіщо зробили?

Ми розуміємо, що іноді виникають несподівані обставини, які ускладнюють певним користувачам виконання завдань погодження тому даний функціонал делегування буде забезпечувати безперебійне проходження процесу, навіть якщо хтось зі співробітників недоступний.

chrome-capture-2023-8-15_3.gif

Взагалі не знайомі з функціоналом погодження?

Переходьте за посиланням за додатковою інформацією.

Якщо у вас є якісь ідеї з покращення нашої платформи, звертайтеся до feedback@edin.ua

Ми будемо тільки раді покращити вам роботу та бути максимально корисними) 

Оберіть сервіс та дізнайтесь, який новий функціонал тепер доступний для роботи ↓

service-vilnyi-svg_1.png

Вільний

Дуже просте рішення для обміну електронними юридично значущими документами

service-edi-svg_1.png

EDI Network

Універсальне рішення для обміну всіма е-документами в процесах постачання, перевезення та закриття угод

service-ettn-svg_1.png

E-TTH

E-рішення для обміну ТТН версії 2 та 3 в електронному вигляді між учасниками перевезення

service-distribex-svg_1.png

EDIN Market

Оптовий В2В онлайн майданчик для замовлень безпосередньо у виробників та дистриб'юторів 

service-es-svg_1.png

Е-Специфікація

Рішення для узгодження цін між постачальниками та торговельними мережами

com-propouse.png

Комерційна пропозиція        

Е-рішення для пошуку нових ринків збуту та розширення товарного асортименту

service-tender-svg_1.png

EDIN Tender

Платформа для проведення та участы в тендерах, торгах та аукцыонах онлайн

service-certificates-svg_1.png

EDIN-Certificate        

Рішення, призначене для обміну з партнерами е-сертифікатами якості

service-wd-svg_1.png

WhiteDoc

Шаблони документів і гнучкий процес їх заповнення, узгодження та підпису

integration.png

Інтеграція

Електронний документообіг у вашій обліковій системі

osobistiy_kabinet.png

Особистий кабінет

Керування балансом, тарифом, компаніями, GLN

Driver_logo_blue.png

EDIN Driver

Мобільний застосунок для підписання е-ТТН водіями