EDI Network

Обмін усіма необхідними документами між торговельними мережами та постачальниками

service-edi-svg_1_1.png

📌 21.06.2024

Перевірка на заповнення та наявність обов'язкового поля код УКТЗЕД для ТОВ ВИГІДНА ПОКУПКА(АВРОРА Мультимаркет)

avrora.png

Що зробили?

Реалізували перевірку на наявність та заповнення обов'язкового для мережі поля код УКТЗЕД


Для кого зробили?

Для всіх користувачів платформи.


Навіщо зробили?

Для мережі цей параметр є критичним при прийманні товару від контрагента

Реалізовані зміни по табличній частині документа. В табличній частині поле Код УКТЗЕД виділено як обов’язкове:

БУЛО 

Bulo_avrora.png

СТАЛО 

Realizatsiya.png

Значення поля Код УКТЗЕД підтягується з товарного довідника:

  • якщо в товарному довіднику значення відсутнє, в чернетці повідомлення про відвантаження поле Код УКТЗЕД доступне для заповнення постачальником
  • якщо в товарному довіднику значення присутнє, воно підтягується в повідомлення про відвантаження і доступне для редагування
  • при натисненні на Відправити (повідомлення про відвантаження) спрацьовує перевірка на заповнення поля Код УКТЗЕД

📌 21.06.2024

Функціонал відмова від підписання документів Накладна на повернення та Акт розбіжностей

Epicentrk_logo.png

Що зробили?

Реалізували можливість постачальникам мережі Епіцентр відправляти відмову від підписання вхідних юридично-значущих документів Накладна на повернення і Акт розбіжностей


Для кого зробили?

Для всіх користувачів платформи.


Навіщо зробили?

В рамках запуску та масштабування проєкту мережі ЕПІЦЕНТР

Зі сторони постачальника реалізована можливість через функціонал Додаткові дії відправити відмову від підписання вхідної Накладної на повернення та Акту розбіжностей від мережі.

vidmova_vid_pidpisannya.png

1. Необхідно натиснути на Додаткові дії Обрати Відмова від підписання

prichina_vidmovi.png

2. Вказати причину відмови

Pidpisati_i_vidpraviti.png

3. Підписати та відправити.

📌 20.06.2024

Перевірка на наявності посади в КЕП для юридично-значущих документів мережі Епіцентр

Epicentrk_logo.png

Що зробили?

Перед підписанням Видаткова накладна, Акт приймання-передачі, Накладна на повернення та Акт розбіжностей реалізували перевірку на наявності посади в КЕП


Для кого зробили?

Для всіх користувачів платформи.


Навіщо зробили?

В рамках запуску та масштабування проєкту мережі ЕПІЦЕНТР

epicentr.png
  • Після зчитування КЕП підписанта, якщо в ключі відсутня посада, кнопка Підписати відсутня
epicentr_2.png
  • При використанні функціонала масового підписання перевірка на присутність в КЕП посади також присутня

📌 20.06.2024

Вивантаження товарних позицій з Товарного довідника

Що зробили?

Реалізували можливість вивантаження товарного довідника у форматі Excel:

  • Загальні товари
  • Вибірково по торговій мережі

В отриманий Excel користувач може вносити зміни та завантажувати його ж у підрозділі Масове завантаження - Завантажити позиції з Excel


Для кого зробили?

Для всіх користувачів платформи.


Навіщо зробили?

Оптимізували та покращили роботу з товарним довідником на платформі.
Дали можливість звіряти внесену інформацію та наповнювати довідник актуальними даними по товарних позиціях

Вивантаження товарних позицій з товарного довідника:

dovidniki.png
  • В розділі Довідники - Мої товари додана можливість вивантажувати позиції в EXCEL вибірково по мережі, або Загальні товари
Dovvidniki_2.png
  • У клієнтів є можливість у вивантажений файл внести корективи й завантажити його ж для оновлення інформації по товарних позиціях

📌 12.06.2024

Редизайн в розділі «Підключення до мереж»‎

Що зробили?

Розподіл в різні підрозділи Локальних і Міжнародних мереж

Розподіл в різні підрозділи заявок на підключення до Локальних і Міжнародних мереж

Додали опис до Міжнародних мереж


Для кого зробили?

Для всіх користувачів платформи.


Навіщо зробили?

З огляду на те, що розвивається підключення до Міжнародних мереж необхідно, щоб і дизайн розділу «‎Підключення до мереж», відповідав реалізованому функціоналу.

БУЛО:

Bulo.png

РЕАЛІЗУВАЛИ:

stalo.png
  • Розподіл в різні підрозділи Локальних і Міжнародних мереж
  • Розподіл в різні підрозділи заявок на підключення до Локальних і Міжнародних мереж

Додали опис до Міжнародних мереж:

Dodali_opis_mizhnarodnih_merezh.png

📌 12.06.2024

Формування Податкової накладної на основі видаткової накладної (DOCINVOICE (DFC=DRN)

Що зробили?

Реалізували можливість формування податкової накладної на основі відправленої видаткової накладної.

Для кого зробили?

Всі користувачі платформи

Навіщо зробили?

Не всі торгові майданчики працюють з прибутковою COMDOC_007, і з врахуванням тенденцій, що є на сьогодні, мережі, що використовують Прибуткові накладні, можуть перейти на Видаткові, або працювати по змішаній схемі (Податкова накладна на основі comdoc_007 або Податкова накладна на основі DOCUMENTINVOICE(DFC=DRN)).

Формування податкової накладної на основі Видаткової накладної

Vidatkova_nakladna.png

1. Відкрити відправлену видаткову накладну.

Натиснути кнопку Створити документ

viberit_stavku.png

2. Обрати ставку ПДВ

podatkova_nakladna.png

3. Формується податкова накладна з перед заповненими даними з Видаткової накладної

📌 12.06.2024

Пошук на платформі по підтипам замовлень

Що зробили?

Реалізували пошук по підтипам Замовлення

Для кого зробили?

Всі користувачі платформи

Навіщо зробили?

Мережі починають впроваджувати різні підтипи документа Замовлення (ORDERS) і у користувачів платформи має бути можливість здійснювати пошук ORDERS по підтипам.

filtr.png

У фільтрі пошуку по документах
реалізована можливість сортування по підтипах замовлення: 

  • Оригінал замовлення

  • Заміна замовлення

  • Замовлення з ознакою видалення

  • Фіктивне замовлення

  • Попереднє замовлення,

  • Замовлення на послугу / маркетинг

Перейти на наступну сторінку >>

Потрібна допомога спеціаліста з електронного документообігу?

Залишайте заявку, ми зв'яжемось з вами найближчим часом.

Якщо у вас є якісь ідеї з покращення нашої платформи, звертайтеся до feedback@edin.ua

Ми будемо тільки раді покращити вам роботу та бути максимально корисними) 

Оберіть сервіс та дізнайтесь, який новий функціонал тепер доступний для роботи ↓

service-vilnyi-svg_1.png

Вільний

Дуже просте рішення для обміну електронними юридично значущими документами

service-edi-svg_1.png

EDI Network

Універсальне рішення для обміну всіма е-документами в процесах постачання, перевезення та закриття угод

service-ettn-svg_1.png

E-TTH

E-рішення для обміну ТТН версії 2 та 3 в електронному вигляді між учасниками перевезення

service-distribex-svg_1.png

EDIN Market

Оптовий В2В онлайн майданчик для замовлень безпосередньо у виробників та дистриб'юторів 

service-es-svg_1.png

Е-Специфікація

Рішення для узгодження цін між постачальниками та торговельними мережами

com-propouse.png

Комерційна пропозиція        

Е-рішення для пошуку нових ринків збуту та розширення товарного асортименту

service-tender-svg_1.png

EDIN Tender

Платформа для проведення та участы в тендерах, торгах та аукцыонах онлайн

service-certificates-svg_1.png

EDIN-Certificate        

Рішення, призначене для обміну з партнерами е-сертифікатами якості

service-wd-svg_1.png

WhiteDoc

Шаблони документів і гнучкий процес їх заповнення, узгодження та підпису

integration.png

Інтеграція

Електронний документообіг у вашій обліковій системі

osobistiy_kabinet.png

Особистий кабінет

Керування балансом, тарифом, компаніями, GLN

Driver_logo_blue.png

EDIN Driver

Мобільний застосунок для підписання е-ТТН водіями