Інтеграція з API забезпечує обмін документами в реальному часі через безпечний канал (https), швидку обробку інформації, закриття бізнес-процесів в єдиному онлайн-середовищі та економію коштів, ресурсів і часу.
ПЕРЕВАГИ:
1. Розширена кількість та типи реалізованих у модулі електронних 30+ документів (замовлення, відвантаження, приймання, товарні накладні, податкові накладні тощо).
2. Робота з ЕЦП, підписання документів, перевірка підпису, зняття підпису, шифрування.
3. Можливість обмінюватися е-документами зі 140+ торговельними мережами та всіма вашими партнерами.
4. Інтеграція з платформою EDIN через API-EDIN — це швидкість відправлення та отримання документів, безпека вашого документообігу.
Стандартне швидке налаштування ERP Connector PRO для:
Конфігурації на керованих формах:
Конфігурації на звичайних формах:
✓ Можливіть автоматичного доповнення даних ТТН з довідників платформи EDIN
Для Вантажовідправника
Щоб дати можливість Вантажовідправникам створювати ТТН орієнтуючись на довідники платформи EDIN(за Компанією, Водієм, Транспортом, Пунктами Навантаження/Розвантаження)
✓ В модуль додано можливість роботи з новим типом документу Накладна на повернення DOCUMENTINVOICE (DFC = NP) з можливістю відмови від підписання.
Для Постачальника
Можливість працювати з новим функціоналом платформи EDIN
Перейти на наступну сторінку >>
Залишайте заявку, ми зв'яжемось з вами найближчим часом.
Якщо у вас є якісь ідеї з покращення нашої платформи, звертайтеся до feedback@edin.ua
Ми будемо тільки раді покращити вам роботу та бути максимально корисними)