📌 07.11.2024
✓ В розрізі функціоналу "Погодження" реалізовано можливість масового підписання документів. Якщо за сценарієм погодження для користувача передбачена дія "Підписати", то в теці «Очікують погодження» документи зі статусом "Очікують мого погодження" доступні для масового підписання.
Для всіх користувачів платформи
Пришвидшить опрацювання,а саме підписання документів, що приймають участь в процесі погодження.
📌 16.11.2024
✓ На формі перегляду вхідного/відправленого документа реалізована можливість додавати інформаційні сповіщення.
Додає інформативності та прозорості процесам роботи. В розрізі ланцюжка, можливо додавати різні повідомлення на різних документах.
Для всіх користувачів платформи
✓При додаванні товарної позиції в чернетку повідомлення про відвантаження та при відправці документа, реалізовані перевірки на відповідність по полю Артикул покупця з замовленням:
Зменшення кількості некоректних документів для мережі, контроль на наявність вказаного артикулу покупця з замовленням.
Для всіх користувачів платформи
- Якщо над табличною частиною в чернетку документа повідомлення про відвантаження постачальник додає позицію з відсутнім в замовленні значенням поля Артикул покупця після натиснення "Додати" виводимо тостер з помилкою "Вказаний Артикул покупця відсутній в замовленні" і не додаємо позицію в чернетку документа.
✓ Доопрацювання по документу Видаткова накладна DOCUMENTINVOICE (DFC=DRN): поле IBAN продавця реалізовано як обов’язкове до заповнення.
Створили дефолтний документ Акт розбіжностей DOCCORINVOICE (DFC=CVN), який можуть використовувати інші мережі при запуску ЮЗД в рамках бізнес процесу.
Для всіх користувачів платформи.
Реалізація відповідає бізнес-процесу мережі та дозволяє запускати та масштабувати обмін ЮЗД в продуктивному режимі.
📌07.11.2024
✓ Розширили функціонал налаштування перевірки посади в КЕП, з можливістю виключення з перевірки постачальників - ФОП, оскільки не у всіх контрагентів з даною формою власності присутня посада в КЕП підписанта.
Для всіх користувачів платформи.
Можливість масштабування ЮЗД процесів, враховуючи кейси, коли у ФОП контрагентів відсутня посада в КЕП.
✓Доопрацювали створення документа Повідомлення про відвантаження, передзаповнюючи дані Постачальника та Мережі.
Для всіх користувачів платформи.
Для прискорення створення документа "з нуля".
📌 07.11.2024
Для всіх користувачів платформи.
Для комфортного та коректного опрацювання документа.
На платформі, на формі перегляду документів Замовлення реалізували візуалізацію номера документа “Резерв товару”.
Додали інформацію про номер резерву в розгорнутий блок позиції Замовлення.
📌 07.11.2024
В перелік типів документів для реєстру документів xls та вивантаження архіву документів додано документи:
Для всіх користувачів платформи.
Для можливості формування реєстру та вивантаження архіву по документах, які використовуються в процесах документообігу.
Перейти на наступну сторінку >>
Залишайте заявку, ми зв'яжемось з вами найближчим часом.
Якщо у вас є якісь ідеї з покращення нашої платформи, звертайтеся до feedback@edin.ua
Ми будемо тільки раді покращити вам роботу та бути максимально корисними)