EDI Network

Обмін усіма необхідними документами між торговельними мережами та постачальниками

service-edi-svg_1_1.png

📌 07.11.2024

Доопрацювання Процесу погодження. Можливість масового підписання документів

Що зробили?

В розрізі функціоналу "Погодження" реалізовано можливість масового підписання документів. Якщо за сценарієм погодження для користувача передбачена дія "Підписати", то в теці «Очікують погодження» документи зі статусом "Очікують мого погодження" доступні для масового підписання.


Для кого зробили?

Для всіх користувачів платформи


Навіщо зробили?

Пришвидшить опрацювання,а саме підписання документів, що приймають участь в процесі погодження.

Protses_pogodzhennya__Masove_pidpisannya_dokumentiv.png

📌 16.11.2024

Інформаційна панель на формі перегляду документів на платформі

Що зробили?

На формі перегляду вхідного/відправленого документа реалізована можливість додавати інформаційні сповіщення.


Навіщо зробили?

Додає інформативності та прозорості процесам роботи. В розрізі ланцюжка, можливо додавати різні повідомлення на різних документах.


Для кого зробили?

Для всіх користувачів платформи

Informatsiyna_panel.png

📌 07.11.2024

Перевірка по полю Артикул покупця в повідомленні про відвантаження (DESADV) для мережі Таврія В

Tavriya_V.png

Що зробили?

При додаванні товарної позиції в чернетку повідомлення про відвантаження та при відправці документа, реалізовані перевірки на відповідність по полю Артикул покупця з замовленням:

 


Навіщо зробили?

Зменшення кількості некоректних документів для мережі, контроль на наявність вказаного артикулу покупця з замовленням.


Для кого зробили?

Для всіх користувачів платформи

Perevirka_po_polyu_Artikul.png

- Якщо хоча б по одній позиції вказано Артикул покупця, який відсутній по ланцюжку в замовленні, при натисканні "Відправити" над табличною частиною виводиться звіт помилок і не даємо відправити документ.

Perevirka_po_polyu_1.png

- Якщо над табличною частиною в чернетку документа повідомлення про відвантаження постачальник додає позицію з відсутнім в замовленні значенням поля Артикул покупця після натиснення "Додати" виводимо тостер з помилкою "Вказаний Артикул покупця відсутній в замовленні" і не додаємо позицію в чернетку документа.

📌 07.11.2024

avrora.png

Аврора Мультимаркет доопрацювання по документах Видаткова накладна DOCUMENTINVOICE (DFC=DRN) та Акт розбіжностей DOCCORINVOICE (DFC=CVN)

Що зробили?

Доопрацювання по документу Видаткова накладна DOCUMENTINVOICE (DFC=DRN): поле IBAN продавця реалізовано як обов’язкове до заповнення.

Створили дефолтний документ Акт розбіжностей DOCCORINVOICE (DFC=CVN), який можуть використовувати інші мережі при запуску ЮЗД в рамках бізнес процесу.


Для кого зробили?

Для всіх користувачів платформи.


Навіщо зробили?

Реалізація відповідає бізнес-процесу мережі та дозволяє запускати та масштабувати обмін ЮЗД в продуктивному режимі.

Видаткова накладна DOCUMENTINVOICE (DFC=DRN): За вимогами мережі поле IBAN продавця реалізовано як обов’язкове до заповнення.

unnamed.png

Видаткова накладна DOCUMENTINVOICE (DFC=DRN): За вимогами мережі поле IBAN продавця реалізовано як обов’язкове до заповнення.

kt_rozbizhnostey.png

📌07.11.2024

Доопрацювали перевірку на наявність посади в КЕП підписанта для ФОП

Що зробили?

Розширили функціонал налаштування перевірки посади в КЕП, з можливістю виключення з перевірки постачальників - ФОП, оскільки не у всіх контрагентів з даною формою власності присутня посада в КЕП підписанта.


Для кого зробили?

Для всіх користувачів платформи.


Навіщо зробили?

Можливість масштабування ЮЗД процесів, враховуючи кейси, коли у ФОП контрагентів відсутня посада в КЕП.

Realizuvali_perevirki_na_nayavnist_posadi_v_KEP_pidpisanta_dlya_FOP.png

📌 07.11.2024

Доопрацюввали створення повідомлення про відвантаження без замовлення для мережі VARUS

Varus.png

Що зробили?

Доопрацювали створення документа Повідомлення про відвантаження, передзаповнюючи дані Постачальника та Мережі.


Для кого зробили?

Для всіх користувачів платформи.


Навіщо зробили?

Для прискорення створення документа "з нуля".

Povidomlennya_pro_vidvantazhennya.png
Povidomlennya_pro_vidvantazhennya_2.png

📌 07.11.2024

Доопрацювання по роботі з документом Резерв товару

Що зробили?

  • В Оригіналі Замовлення в якому є інформація про номер Резерву, інформація відображається на формі перегляду документа
  • Над табличною частиною Історії змін додано функціональні кнопки Розгорнути/Згорнути.(При відкритті документа Резерв товару Історія змін відображається у Згорнутому вигляді)
  • В історії змін по документу "Резерв товару" відображається нова подія "Блокування позиції мережею". Для постачальників блокуються дії з товарними позиціями, які мають значення замовлена кількість.
  • На формі перегляду документа візуалізується “Кінцева дата опрацювання”. Якщо вказана дата < Поточної дати, блокуються будь-які дії з документом.

Для кого зробили?

Для всіх користувачів платформи.


Навіщо зробили?

Для комфортного та коректного опрацювання документа.

На платформі, на формі перегляду документів Замовлення реалізували візуалізацію номера документа “Резерв товару”.

Додали інформацію про номер резерву в розгорнутий блок позиції Замовлення.

Vidobrazhennya_nomera_Rezerv.png

Якщо значень декілька в документі, перераховуємо через кому

Vidobrazhennya_nomera_Rezerv_2.png

📌 07.11.2024

Розширили перелік документів для формування реєстру xls та вивантаження архіву

Що зробили?

В перелік типів документів для реєстру документів xls та вивантаження архіву документів додано документи:

  • Накладна на повернення
  • Акт розбіжностей
  • Транспортна накладна
  • Акт розбіжностей до Транспортної накладної

Для кого зробили?

Для всіх користувачів платформи.


Навіщо зробили?

Для можливості формування реєстру та вивантаження архіву по документах, які використовуються в процесах документообігу.

Dodali_DOCINVOICE.png

Перейти на наступну сторінку >>

Потрібна допомога спеціаліста з електронного документообігу?

Залишайте заявку, ми зв'яжемось з вами найближчим часом.

Якщо у вас є якісь ідеї з покращення нашої платформи, звертайтеся до feedback@edin.ua

Ми будемо тільки раді покращити вам роботу та бути максимально корисними) 

Оберіть сервіс та дізнайтесь, який новий функціонал тепер доступний для роботи ↓

service-vilnyi-svg_1.png

Вільний

Дуже просте рішення для обміну електронними юридично значущими документами

service-edi-svg_1.png

EDI Network

Універсальне рішення для обміну всіма е-документами в процесах постачання, перевезення та закриття угод

service-ettn-svg_1.png

E-TTH

E-рішення для обміну ТТН версії 2 та 3 в електронному вигляді між учасниками перевезення

service-distribex-svg_1.png

EDIN Market

Оптовий В2В онлайн майданчик для замовлень безпосередньо у виробників та дистриб'юторів 

service-es-svg_1.png

Е-Специфікація

Рішення для узгодження цін між постачальниками та торговельними мережами

com-propouse.png

Комерційна пропозиція        

Е-рішення для пошуку нових ринків збуту та розширення товарного асортименту

service-tender-svg_1.png

EDIN Tender

Платформа для проведення та участы в тендерах, торгах та аукцыонах онлайн

service-certificates-svg_1.png

EDIN-Certificate        

Рішення, призначене для обміну з партнерами е-сертифікатами якості

service-wd-svg_1.png

WhiteDoc

Шаблони документів і гнучкий процес їх заповнення, узгодження та підпису

integration.png

Інтеграція

Електронний документообіг у вашій обліковій системі

osobistiy_kabinet.png

Особистий кабінет

Керування балансом, тарифом, компаніями, GLN

Driver_logo_blue.png

EDIN Driver

Мобільний застосунок для підписання е-ТТН водіями