✓ Виконано доопрацювання структури документа повідомлення про відвантаження (DESADV). На рівні товарних позицій додано нове поле «Кількість ящиків» (BOXESQUANTITY), яке є обов'язковим для заповнення постачальниками.
Реалізовані перевірки на наявність/заповнення поля.
Для всіх користувачів платформи
Для забезпечення внутрішніх процесів торгівельної мережі в розподілі отриманого товару на магазини.
✓ Реалізували можливість створення Цінової накладної на основі раніше відправленого документа Повідомлення про відвантаження.
Для всіх користувачів платформи
Для автоматизації документообігу, зменшення ризику помилок, прискорення оформлення документа і забезпечення відповідності даних між раніше відправленим Повідомленням про відвантаження та Ціновою накладною.
На платформі, для постачальників Сільпо, реалізована можливість формувати цінову накладну на основі раніше відправленого повідомлення про відвантаження.
📌 12.02.2025
✓ Реалізували можливість при створенні товарної позиції в Загальних товарах автоматичного додавати її під товарний довідник мережі.
Для всіх користувачів платформи
Для зручого та швидкого додавання нової товарної позиції в Загальний довідник та паралельно в довідник обраної торгівельної мережі без потреби додаткового копіювання, що спрощує роботу, економить час.
📌 12.02.2025
✓ На формі перегляду документів реалізовано перемикач між знайденими в пошуку документами, використовуючи який можна перемикатись між документами за допомогою кнопок Попередній документ, Наступний документ. «Непрочитаним» документам, які відкриваються за допомогою Перемикача - присвоюється мітка прочитання
Для всіх користувачів платформи
Для зручного та швидкого переключення між документами журналу без необхідності повертатися до списку, що економить час і спрощує роботу користувачів.
📌 07.02.2025
✓ Реалізували можливість створення Податкової накладної на основі документа Акт наданих послуг (Логістика)
Для всіх користувачів платформи
Для забезпечення повного ланцюжка документів між контрагентами включаючи податкові накладні.
На платформі реалізували формування можливість формування Податкової накладної (DECLAR) на основі документа Акт наданих послуг (Логістика) COMDOC_037.
Таблична частина, формули розрахунку, формування імені файлу, аналогічні реалізованому DECLAR, по актуальній версії DECLAR J1201016 від 01.10.2024 до поточного моменту.
⚠️ Важливо: якщо одиниця виміру «послуга», то поле код УКТ ЗЕД не обовʼязкове, а код ДКПП - стає обов’язковим.
📌 08.01.2025
✓ Реалізували можливість включення перевірки на контроль цін та по замовлених артикулах. Перевірка за цінами/артикулами здійснюється з замовленням в ланцюжку
Для всіх користувачів платформи
При формуванні Видаткової накладної на платформі реалізували можливість включення перевірки на контроль цін та по замовлених артикулах. Перевірка за цінами/артикулами здійснюється з замовленням в ланцюжку:
📌 08.01.2025
✓ Додаткові поля у документах Прибуткова накладна, Видаткова накладна, Товарна накладна, Коригування товарної накладної, Цінова накладна відповідно до постанови «Про запровадження режиму експортного забезпечення».
В структуру документів додано нові опційні поля відповідно до постанови Кабінету Міністрів України про запровадження режиму експортного забезпечення (РЕЗ), що вже діє з 01.12.2024.
Відповідність законодавству — врахування нових вимог регулювання.
Забезпечення прозорості даних для експортних операцій.
Зменшення ризиків, штрафів за порушення вимог документального оформлення.
Для всіх користувачів платформи
Кабінет Міністрів України опублікував постанову про запровадження режиму експортного забезпечення (РЕЗ), що вже діє з 01.12.2024. Відповідно до якої певні види продукції (в переліку в постанові є їх УКТЗЕД, потрібно реєструвати Податкову у КГ, а не в ШТ, навіть якщо замовлення і Прибуткові в ШТ).
📌 08.02.2025
✓Реалізували можливість додавання тегів до документів з журналу та безпосередньо з форми перегляду
За допомогою фільтрації за тегами можна зменшити час пошуку і зосередитися лише на актуальних даних. Теги дають змогу групувати документи за певними ознаками — наприклад за статусом (підтверджено, очікує обробки) або за датами.
Це допомагає створити логічну структуру для великих масивів інформації. Теги можуть бути адаптовані під конкретні бізнес-процеси або вимоги компанії, що дає можливість створити персоналізовану систему управління документами.
Для всіх користувачів платформи
Над журналом документів у теках Вхідні/Надіслані/Архів/Важливі/Чернетки додано кнопку Теги. При натисканні на неї відкривається модальне вікно:
Перейти на наступну сторінку >>
Залишайте заявку, ми зв'яжемось з вами найближчим часом.
Якщо у вас є якісь ідеї з покращення нашої платформи, звертайтеся до feedback@edin.ua
Ми будемо тільки раді покращити вам роботу та бути максимально корисними)