EDI Network

Обмін усіма необхідними документами між торговельними мережами та постачальниками

service-edi-svg_1_1.png

📌 12.03.2025

Доопрацювання документа повідомлення про відвантаження для мережі Сільпо РЦ

Silpo.png

Що зробили?

Виконано доопрацювання структури документа повідомлення про відвантаження (DESADV). На рівні товарних позицій додано нове поле «Кількість ящиків» (BOXESQUANTITY), яке є обов'язковим для заповнення постачальниками.

Реалізовані перевірки на наявність/заповнення поля.

  • У полі «Кількість ящиків» (BOXESQUANTITY) необхідно вказувати фактичну кількість ящиків, що відвантажуються.

Для кого зробили?

Для всіх користувачів платформи


Навіщо зробили?

Для забезпечення внутрішніх процесів торгівельної мережі в розподілі отриманого товару на магазини.

povidomlennya_pro_vidvantazhennya_dlya_merezhi_Silpo.png
povidomlennya_pro_vidvantazhennya_dlya_merezhi_Silpo_Fud_2.png
povidomlennya_pro_vidvantazhennya_dlya_merezhi_Silpo_Fud_3.png

📌 12.02.2025

Формування Цінової накладної для Сільпо на основі Повідомлення про відвантаження

Silpo.png

Що зробили?

Реалізували можливість створення Цінової накладної на основі раніше відправленого документа Повідомлення про відвантаження. 


Для кого зробили?

Для всіх користувачів платформи


Навіщо зробили?

Для автоматизації документообігу, зменшення ризику помилок, прискорення оформлення документа і забезпечення відповідності даних між раніше відправленим Повідомленням про відвантаження та Ціновою накладною.

На платформі, для постачальників Сільпо, реалізована можливість формувати цінову накладну на основі раніше відправленого повідомлення про відвантаження.

edi28033.png

📌 12.02.2025

При створенні товарної позиції реалізували можливість автоматичного додавання її під довідник мережі

Що зробили?

Реалізували можливість при створенні товарної позиції в Загальних товарах автоматичного додавати її під товарний довідник мережі.

  • Якщо поле «Мережа» клієнтом не заповнене - позиція додається лише у Загальні товари.
  • Якщо в полі «Мережа» обрана торгівельна мережа - позиція записується у Загальні товари й також у довідник в розрізі вказаної мережі

Для кого зробили?

Для всіх користувачів платформи


Навіщо зробили?

Для зручого та швидкого додавання нової товарної позиції в Загальний довідник та паралельно в довідник обраної торгівельної мережі без потреби додаткового копіювання, що спрощує роботу, економить час.

edi28032.png

📌 12.02.2025

Перемикач між документами на формі перегляду

Що зробили?

На формі перегляду документів реалізовано перемикач між знайденими в пошуку документами, використовуючи який можна перемикатись між документами за допомогою кнопок Попередній документ, Наступний документ. «Непрочитаним» документам, які відкриваються за допомогою Перемикача - присвоюється мітка прочитання


Для кого зробили?

Для всіх користувачів платформи


Навіщо зробили?

Для зручного та швидкого переключення між документами журналу без необхідності повертатися до списку, що економить час і спрощує роботу користувачів.

edi280341.png

📌 07.02.2025

Формування податкової накладної на основі Акт наданих послуг (Логістика)

Що зробили?

Реалізували можливість створення Податкової накладної на основі документа Акт наданих послуг (Логістика)


Для кого зробили?

Для всіх користувачів платформи


Навіщо зробили?

Для забезпечення повного ланцюжка документів між контрагентами включаючи податкові накладні.

На платформі реалізували формування можливість формування Податкової накладної (DECLAR) на основі документа Акт наданих послуг (Логістика) COMDOC_037.

Таблична частина, формули розрахунку, формування імені файлу, аналогічні реалізованому DECLAR, по актуальній версії DECLAR J1201016 від 01.10.2024 до поточного моменту.

⚠️ Важливо: якщо одиниця виміру «‎послуга», то поле код УКТ ЗЕД не обовʼязкове, а код ДКПП - стає обов’язковим.

edi2803.jpg

📌 08.01.2025

Перевірка на контроль цін, по замовлених артикулах з Замовленням у Видатковій накладній, Повідомленні про відвантаження

Що зробили?

Реалізували можливість включення перевірки на контроль цін та по замовлених артикулах. Перевірка за цінами/артикулами здійснюється з замовленням в ланцюжку


Для кого зробили?

Для всіх користувачів платформи


Навіщо зробили?

  • Запобігання ціновим, товарним розбіжностям між замовленням і відвантаженням.
  • Підвищення точності обліку — коректність даних щодо цін.
  • Зниження фінансових ризиків через помилки в ціноутворенні.

При формуванні Видаткової накладної на платформі реалізували можливість включення перевірки на контроль цін та по замовлених артикулах. Перевірка за цінами/артикулами здійснюється з замовленням в ланцюжку:

  • з присутнім замовленням 
  • якщо отримана заміна (DOCTYPE=R), то порівнюємо з останньою отриманою заміною
  • якщо на замовлення отримано видалення (DOCTYPE=D) - не створюється  Видаткова накладна, відображається тостер з помилкою «Замовлення має ознаку видалення».
1302.png
1302_2.png

📌 08.01.2025

Додаткові поля у документах 

Що зробили?

Додаткові поля у документах Прибуткова накладна, Видаткова накладна, Товарна накладна, Коригування товарної накладної, Цінова накладна відповідно до постанови «Про запровадження режиму експортного забезпечення».

В структуру документів додано нові опційні поля відповідно до постанови Кабінету Міністрів України про запровадження режиму експортного забезпечення (РЕЗ), що вже діє з 01.12.2024.


Навіщо зробили?

Відповідність законодавству — врахування нових вимог регулювання.
Забезпечення прозорості даних для експортних операцій.
Зменшення ризиків, штрафів за порушення вимог документального оформлення.


Для кого зробили?

Для всіх користувачів платформи

Кабінет Міністрів України опублікував постанову про запровадження режиму експортного забезпечення (РЕЗ), що вже діє з 01.12.2024. Відповідно до якої певні види продукції (в переліку в постанові є їх УКТЗЕД, потрібно реєструвати Податкову у КГ, а не в ШТ, навіть якщо замовлення і Прибуткові в ШТ).

1302_3.gif
  • Якщо в структурі документа, по товарній позиції присутні поля АльтОВ, Кількість Альт, Альт Ціна Без ПДВ, Альт Сума БезПДВ
  • На формі перегляду документа Прибуткова накладна, у розгорнутій інформації по товарних позиціях, реалізували їх  візуалізацію.

Додаткові поля при формуванні Коригування товарної накладної (DOCCORINVOICE (DFC=CTN)) відповідно до постанови РЕЗ

1302_4.png
unnamed.png

📌 08.02.2025

Додавання тегів до документів

Що зробили?

Реалізували можливість додавання тегів до документів з журналу та безпосередньо з форми перегляду


Навіщо зробили?

За допомогою фільтрації за тегами можна зменшити час пошуку і зосередитися лише на актуальних даних. Теги дають змогу групувати документи за певними ознаками — наприклад за статусом (підтверджено, очікує обробки) або за датами.

Це допомагає створити логічну структуру для великих масивів інформації. Теги можуть бути адаптовані під конкретні бізнес-процеси або вимоги компанії, що дає можливість створити персоналізовану систему управління документами.


Для кого зробили?

Для всіх користувачів платформи

Над журналом документів у теках Вхідні/Надіслані/Архів/Важливі/Чернетки додано кнопку Теги. При натисканні на неї відкривається модальне вікно:

  • список існуючих тегів
  • якщо введене значення співпадає з існуючим тегом, пропонуємо його до вбору, приховуючи решту
  • якщо введене значення не співпадає з існуючими тегами, виводимо кнопку створити
  • кожен тег є можливість відредагувати, або видалити
  • якщо тег видаляється - видаляються помітки з всіх документів що були з цим тегом.
  • якщо чекером вибраний один або більше документів (від 1 до 100) при натисканні на кнопку "Теги", відкривається модальне вікно з можливістю вибрати той чи інший тег
teg.gif
teg_2.gif

Перейти на наступну сторінку >>

Потрібна допомога спеціаліста з електронного документообігу?

Залишайте заявку, ми зв'яжемось з вами найближчим часом.

Якщо у вас є якісь ідеї з покращення нашої платформи, звертайтеся до feedback@edin.ua

Ми будемо тільки раді покращити вам роботу та бути максимально корисними) 

Оберіть сервіс та дізнайтесь, який новий функціонал тепер доступний для роботи ↓

service-vilnyi-svg_1.png

Вільний

Дуже просте рішення для обміну електронними юридично значущими документами

service-edi-svg_1.png

EDI Network

Універсальне рішення для обміну всіма е-документами в процесах постачання, перевезення та закриття угод

service-ettn-svg_1.png

E-TTH

E-рішення для обміну ТТН версії 2 та 3 в електронному вигляді між учасниками перевезення

service-distribex-svg_1.png

EDIN Market

Оптовий В2В онлайн майданчик для замовлень безпосередньо у виробників та дистриб'юторів 

service-es-svg_1.png

Е-Специфікація

Рішення для узгодження цін між постачальниками та торговельними мережами

com-propouse.png

Комерційна пропозиція        

Е-рішення для пошуку нових ринків збуту та розширення товарного асортименту

service-tender-svg_1.png

EDIN Tender

Платформа для проведення та участі в тендерах, торгах та аукціонах онлайн

service-certificates-svg_1.png

EDIN-Certificate        

Рішення, призначене для обміну з партнерами е-сертифікатами якості

service-wd-svg_1.png

WhiteDoc

Шаблони документів і гнучкий процес їх заповнення, узгодження та підпису

integration.png

Інтеграція

Електронний документообіг у вашій обліковій системі

osobistiy_kabinet.png

Особистий кабінет

Керування балансом, тарифом, компаніями, GLN

Driver_logo_blue.png

EDIN Driver

Мобільний застосунок для підписання е-ТТН водіями