EDI Network

Обмін усіма необхідними документами між торговельними мережами та постачальниками

service-edi-svg_1_1.png

📌 10.04.2025

🔥Новий функціонал Розділення Замовлення на декілька накладних при створенні повідомлення про відвантаження

Що зробили?

Реалізували механізм зручного розподілення постачання на декілька накладних.

Навіщо зробили?

Функціонал дозволяє постачальникам, які працюють на web платформі витрачати менше часу на формування документа повідомлення про відвантаження, а саме заповнення табличної частини за кількісними та номенклатурними характеристиками у випадках, коли поставка розбивається на декілька накладних.

Для кого зробили?

Для всіх користувачів платформи

Rozdilennya_Zamovlennya.png

Функціонал Розділення замовлення на декілька накладних потребує вказання загальної кількості накладних. Вказати Загальну кіл-ть можна лише значення > 1

При застосуванні функціоналу та відправці 2 і кожного наступного Повідомлення про відвантаження  в табличній частині відображаються лише ті товарні позиції по кількісній та номенклатурній характеристиці, що не були "використані" в передніх документах.

Rozdilennya_Zamovlennya_1.png

Після відправки зазначеної кількості накладних, коли постачальник формує наступне повідомлення про відвантаження, в табличній частині присутні всі товарні позиції з документа-основи (замовлення чи підтвердження замовлення). І у цьому документі доступний для вибору чекбокс Розділити накладну.

Rozdilennya_Zamovlennya_2.png

📌 10.04.2025

Новий тип edi документа Дані про продукт (PRODAT)

Що зробили?

Створення/відправка документа при використанні інтегрованого рішення FTP, API. На web-платформі реалізовано візуальне відображення вхідного/відправленого документа.

Навіщо зробили?

Для ефективної взаємодії між Контрагентами, щодо передавання розширеної інформації про товар. Умови зберігання, ваго габаритні характеристики і т.д.

Для кого зробили?

Для всіх користувачів платформи

PRODAT.png
PRODAT_1.png

📌 10.04.2025

Універсальний документ (СONDRA) підключено до функціоналу погодження

Що зробили?

Реалізували можливість використовувати функціонал Погодження для Універсального документ (СONDRA)

Навіщо зробили?

Для забезпечення погодження документа всередині компанії перед його відправкою контрагенту — це підвищує контроль, точність і відповідальність у процесі обміну документами.

Для кого зробили?

Для всіх користувачів платформи

SONDRA_1.png
SONDRA_2.png
CONDRA_4.png

📌 07.04.2025

Універсальний документ на підставі Акту приймання (рахунок до сплати) наданих послуг

Що зробили?

Реалізували формування Універсального документа (CONDRA) на підставі Акту приймання (рахунок до сплати) наданих послуг (DOCINVOICEACT)

Навіщо зробили?

Для покриття бізнес-процесів, коли у постачальників існує необхідність в надсиланні розшифровки до отриманих актів, з послідуючим підписанням КЕП.

Для кого зробили?

Для всіх користувачів платформи

condra.png

📌 07.04.2025

Додаткові поля в прибутковій накладній (comdoc_007) та Видатковій накладній (comdoc_006)

Що зробили?

В структуру докуменів COMDOC Прибуткова накладна та Видаткова накладна додано нові опційні поля МРЦ, Ознака імпортного товару та Сертифікат.

Навіщо зробили?

Дозволяє здійснювати обмін електронними документами між контрагентами, що по наповненню відповідають паперовій версії.

Для кого зробили?

Для всіх користувачів платформи

Якщо в структурі документа Прибуткова накладна на рівні товарної позиції присутні заповнені опційні поля Ознака Імпорту, МРЦ, Сертифікат - на формі перегляду вхідного для постачальника, вихідного для мережі документа реалізували їх відображення у розгорнутій інформації по товарній позиції

edinetwork_1.png

В чернетці документа Видаткова накладна - в карточці товарної позиції, що відкривається при натисненні на Штрихкод додані поля: Ознака Імпорту, МРЦ, Сертифікат.

Ознака Імпорту: Поле заповнюється за допомогою випадаючого списку з варіантами: Імпортний товар, Не імпортний товар.

МРЦ та Сертифікат - заповнюється контрагентом вручну.

edinetwork_2.png

Потрібна допомога спеціаліста з електронного документообігу?

Залишайте заявку, ми зв'яжемось з вами найближчим часом.

Якщо у вас є якісь ідеї з покращення нашої платформи, звертайтеся до feedback@edin.ua

Ми будемо тільки раді покращити вам роботу та бути максимально корисними) 

Оберіть сервіс та дізнайтесь, який новий функціонал тепер доступний для роботи ↓

service-vilnyi-svg_1.png

Вільний

Дуже просте рішення для обміну електронними юридично значущими документами

service-edi-svg_1.png

EDI Network

Універсальне рішення для обміну всіма е-документами в процесах постачання, перевезення та закриття угод

service-ettn-svg_1.png

E-TTH

E-рішення для обміну ТТН версії 2 та 3 в електронному вигляді між учасниками перевезення

service-distribex-svg_1.png

EDIN Market

Оптовий В2В онлайн майданчик для замовлень безпосередньо у виробників та дистриб'юторів 

service-es-svg_1.png

Е-Специфікація

Рішення для узгодження цін між постачальниками та торговельними мережами

com-propouse.png

Комерційна пропозиція        

Е-рішення для пошуку нових ринків збуту та розширення товарного асортименту

service-tender-svg_1.png

EDIN Tender

Платформа для проведення та участі в тендерах, торгах та аукціонах онлайн

service-certificates-svg_1.png

EDIN-Certificate        

Рішення, призначене для обміну з партнерами е-сертифікатами якості

service-wd-svg_1.png

WhiteDoc

Шаблони документів і гнучкий процес їх заповнення, узгодження та підпису

integration.png

Інтеграція

Електронний документообіг у вашій обліковій системі

osobistiy_kabinet.png

Особистий кабінет

Керування балансом, тарифом, компаніями, GLN

Driver_logo_blue.png

EDIN Driver

Мобільний застосунок для підписання е-ТТН водіями

SendPulse logoСтворіть свій сайт за допомогою SendPulse